«
»

Füre luege

5.5.2008 BLGMNDYBRN

30.04.08 | Gschribe vo leumund | 23 Sänf

Der Meister scheint ein wenig im Stress zu sein, so übernehme ich jetzt mal die Ansage für den nächsten BLGMNDYBRN. Wie immer am ersten Montag im Monat um 18h und vorallem schon Jahre im voraus auf upcoming.org angekündet.

Mit einem Überraschungsgast aus London. Und da ich keine Ahnung vom Wetter am nächsten Montag habe belasse ich den Treffpunkt schön brav im Desperado. Die sind wirklich cool wenn jemand Geburtstag hat!

Mit freundlichen Grüssen und bestem Dank

Ihr Christian Leu

23 Sänf

Säg öppis drzue

Gib di Sänf hie ab, odr mach ä Träckbäck vo dim Blog. Wotsch dr anger Sänf o läse?

Me darf gärn o Bärndütsch schribe, aber bitte immer fründlech und öppe chli zum Thema. Schpäm bruchemer nid.

Die Tags si hie erloubt:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

:


«
»