«
»

Füre luege

BLGMNDYBRN März

01.03.09 | Gschribe vo leumund | 17 Sänf

Ich weiss ja nicht ob der CHM noch in einem nachfastnächtlichen Komma liegt daher übernehm ich mal wieder das Ruder und lade für den morgigen BLGMNDYBRN ein. Da ich jetzt nichts neues organisieren mag übernehme ich die Location, das Restaurant Christoffel im Bahnhof Bern. Ich werde auch wieder mal kommen und freue mich ein paar altbekannte und neue Gesichter zu treffen!

Schlagwörter: ,

17 Sänf

Säg öppis drzue

Gib di Sänf hie ab, odr mach ä Träckbäck vo dim Blog. Wotsch dr anger Sänf o läse?

Me darf gärn o Bärndütsch schribe, aber bitte immer fründlech und öppe chli zum Thema. Schpäm bruchemer nid.

Die Tags si hie erloubt:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

:


«
»